Itse asiassa mulla ainoa tarve netissäkäymiselle on tsekata seuraavan päivän linkkavuorot, että miten pääsee töihin kulkemaan. Muuten... Mitä mä täällä teen? No, koneen aika taas tikittää uhkaavaan malliin, että taukoja kirjoittamisessa ei ole varaa pitää. Mut niin, ehkä mä voisin alkaa harventaa näitä kirjoituskertoja x].

Ei hitsi tuo svenska språket. Täytyy kyl myöntää, että oon ylpeä itsestäni siinä suhteessa, että edes olen ymmärtävinäni mitä mulle puhutaan. Tänään töissä tuli kaks tuntia svenskaa täyttä tykitystä ja sen jälkeen pää oli todella paukahtamispisteessä. Kuunteleminen ei ole vaikeaa, koska aina voi hymyillä, nyökytellä ja esittää ymmärtävänsä. Toinen juttu on kun pitäis vastata tai keskustella jostain. Tänäänkin tuli siinä kohtaa aika nolo tilanne, mutta eipä siitä sen enempää.

Pankkiasiat mä päätin hoitaa enkuks, että varmasti ymmärtäisin mistä on kyse. Kuinka ollakaan, puhe kääntyi nopeasti ruotsiks, niin mulla kuin pankkineidilläki! :D Kun neiti huomas mun puhuvan myös ruotsia, ei se sen jälkeen muuta mulle puhunukkaan. Sanasto oli vähän hakusessa, mut kyl mä lopulta ymmärsin mitä tarkoittaa konto(n) -sana. Siis tili. :D